2013. december 7., szombat

Be kell valljam!

Imádom az olvasóimat de be kell valljam csalódott vagyok. Egy komment se jött? Tudom, hogy ha csak azt írjátok, hogy "nagyon jóóó" vagy "kövit" az csak egy két buta szó nektek ami ""bizonyára"" semmit se jelent nekem...pedig nem!! Nagyon érdekel a véleményetek és ezt nem véletlen írom le nektek most!! Nekem tudnom kell, hogy arról a bizonyos részről mi a véleményetek... lehet az hideg, meleg, de tudnom kell!! Mert akár hiszitek, akár nem nekem a ti pozitív véleményetek ad erőt ahoz, hogy hozzam a következő részt. Nem csak saját kedvtelésből írogatok. NEM! Nektek írom és ezért is olyan fontos nekem az az 1-2-3 komment amit olvasás után hagytok nekem. Tudom sok kihagyásom van, de könyörgöm én is sulis vagyok, sőt gimis ami még nagyobb kínszenvedés, és emiatt nem mindig van időm, vagy csak ötletem arra, hogy mit írjak a következő fejezetbe nektek, ami olvasható és élvezhető is. Én csak annyit kérnék tőletek, hogy csak annyi szánjatok rám, hogy komiztok:) Ezért hát ígérem sietek a kövi résszel és ahoz majd fogtok komizni:DDD

3 megjegyzés:

  1. Kedves Zoey!
    Teljesen igazad van. Én is ebben a cipőben járok. Én is gimis vagyok és egyszerűen nincs időm hozni rendszeresen a részeket. Én az elején rengeteg kommentet kaptam, de mára már egy SE jön! :( Kicsit én is szomorú vagyok, de meg kell neked is értened! Ők is iskolások. Vannak, akik csak feljönnek elolvassák a részt és már le is mennek, mert egyszerűen nekik sincs idejük. :) Megértem a gondodat, de te is értesd meg Őket. :)
    Ölel
    Messo

    VálaszTörlés
  2. Bocsi Zoé én mindig szoktam kommentelni de most nem volt időm :( Ha van időm egyből olvasom és kommentelek mert nagyon szeretem♥♥ :*

    VálaszTörlés
  3. Szia én is olvasom nagyon jól írsz<3

    VálaszTörlés